Zobacz co znajduje się w ebooku “Sekrety TikToka, pewne metody na rozwój kont biznesowych & osobistych”.
Chyba nie lubisz kupować w ciemno… Ja też nie. Dlatego poniżej zobacz szczegółową rozpiskę tego, co znajdziesz w ebooku po jego zakupie:
- Strona 7 fenomen TikToka, dowiedz się więcej o fundamentach, które mają wpływ na popularność tej aplikacji i dowiedz się jak może Ci pomóc w biznesie
- Strona 11 opowiada o specyfice contentu na TikToku i różnicach między innymi popularnymi platformami
- Strona 16 to przewodnik opowiadający o cechach atrakcyjnego profilu
- Strona 23 jest rozpoczęciem krótkiegoi poradnika dla niewtajemniczonych o podstawowych funkcjach aplikacji
- Strona 28 to rozłożenie algorytmu TikToka na czynniki pierwsze, poznasz co wpływa na to, że część filmów staje się viralami a część nie
- Strona 32 omawia techniki tworzenia atrakcyjnego contentu i kluczowe aspekty, o których musisz pamiętać, aby mieć szanse na viral
- Strona 36 porusza kwestie ograniczeń i restrykcji na TikToku
- Strona 38 dotyczy montażu i dobrych praktyk
- Strona 41 ma za zadanie pokazać Ci przykładowe konta w formie inspiracji, które robią dobrą robotę na TT i omówić temat # i trendów, o których warto pamiętać
- Strona 43 to popularna reklama organiczna na TikToku
- Strona 48 rozpoczyna drugą sekcję książki, czyli tę stricte dotyczącą reklamodawców
- Strona 50 prowadzi krok po kroku jak skonfigurować konto na TikTok Ads
- Strona 55 omawia temat Pixela TikTok Ads i uczy jak go wgrać na stronę
- Strona 60 tyczy się prawidłowego skonfigurowania panelu dla reklamodawców
- Strona 66 to prawdziwa petarda, informująca o kluczowych aspektach do testowania w reklamach
- Strona 71 omówienie celów reklamowych na TikToku
- Strona 75 to kompleksowy poradnik, pokazujący w jaki sposób myśli autor książki i jak tworzy, optymalizuje i skaluje reklamy u klientów
- Strona 79 poprowadzi Cię krok po kroku omawiając każdą opcję w panelu tworzenia kampanii
- Strona 97 jest odpowiedzią na temat pojawiających się błędów na TikToku
- Strona 103 to obiecany bonus i podsumowanie z kilkoma ciepłymi słowami od autora..
Warto. Jeżeli cenisz sobie wiedzę od praktyka ponad wiedzę specjalistów z jutuba, to ta książka jest dla Ciebie. Starałem się ją napisać maksymalnie przejrzyście, aby każdy, kto jeszcze nigdy nie próbował swoich sił z reklamą płatną, był w stanie przeprowadzić swoje pierwsze kampanie. I dlatego też gwarantuję Ci jeden bonusowy kontakt pozakupowy w formie mailowej, bo chcę, aby wszystko czego się dowiesz z tego ebooka było dla Ciebie jasne, a Ty, abyś miał maksymalne szanse na to, że Twoje kampanie będą rentowne.
Główną ideą powstania tego ebooka było poprowadzenie Ciebie, Drogi Właścicielu Firmy / Influencerze “od a do z”, abyś z osoby która nie ma zielonego pojęcia o TikToku, stał się osobą, która jest w stanie stawiać pierwsze kroki używając reklam płatnych i aby zwiększyć Twoje szanse na Viralowe kreacje.
Jeżeli zastanawiasz się…
- Czy TikTok będzie dobrym medium w Twojej firmie
- Jaki jest tajemny klucz, aby odnieść sukces na TikToku
- W jaki sposób wprowadzać nowe kampanie reklamowe
TO JUŻ NIE MUSISZ! Ten e-book, pomoże Ci z każdą przeszkodą na TikTok’u.
Metody, które poznasz w tej książce otwierają umysł. Są uniwersalne, przy odrobinie kreatywności możesz je zastosować również w Twoim biznesie, od zaraz. Niezależnie od tego, czy chcesz sprzedać produkt, czy pozyskać nowe leady. Schemat skutecznej reklamy jest uniwersalny i DZIAŁA.
Jeżeli chcesz rozwinąć swoje konto, jesteś zdeterminowany do tego, aby zacząć działać na TikToku, ale nie do końca wiesz jak się za to zabrać, to ten ebook naświetli Ci kierunek, w jakim powinieneś podążać.
Ebook “Sekrety TikTok’a” prowadzi Cię krok po kroku do efektywnego zdobywania nowych, realnych obserwujących.
Wiem, jakie to uczucie, gdy dodajesz kolejną i kolejną kreację i okazuje się totalną klapą, ale wiem też, jakie to uczucie, gdy Twój film to viral, który generuje setki tysięcy wyświetleń. Nie obiecuję Ci, że po tym ebooku w magiczny sposób Twoje kampanie będą niczym niekończąca się machina złota, z której zawsze tylko wyciągniesz zyski, bo nie chcę Ci, drogi odbiorcu nawijać makaronu na uszy.. Ale obiecuję, że uzyskasz wartościowe porady i drogowskazy, które zmaksymalizują Twoją szanse na sukces.
Wiedza to klucz w każdej dziedzinie życia, możesz albo przepalić tysiące złotych na kursy, albo tysiące złotych na marnowanie swojego budżetu reklamowego… a możesz po prostu zainwestować w tego ebooka za 1/10 tej kwoty i wiedzieć wszystko, czego potrzebujesz na starcie.
Ten Ebook to skarbnica wiedzy od profesjonalisty, który reklamy tworzy na co dzień, a do tego ma weryfikację i doświadczenie nie tylko z perspektywy biznesu, ale i influencera. Twój nauczyciel wie, czym cechują się jakościowe TikToki i jest gotów na to, aby pomóc Ci rozpocząć drogę z platformą, która jest na absolutnym TOPIE ostatnich lat.
Sprawdź Dokładnie Wszystkie Pytania Gdzie Twoja Odpowiedź Brzmi TAK!
- Próbowałeś innych ebooków o TikToku, ale wszędzie natrafiałeś na te same metody, które ograniczone były do działań organicznych?
- Chcesz przejąć kontrolę nad rynkiem i ukroić kawałek ciasta z tortu, który jest aktualnie na wyżynach swojej popularności?
- Pragniesz wyprzedzić konkurencję w swojej branży i zdominować platformę TikToka?
- Masz dość wiedzy od osób, które powielają wiedzę z innych kursów i są fejkowymi “guru” o których nie ma nawet słowa w internecie?
Czy dajesz mi gwarancję, że ten ebook będzie wart moich pieniędzy?
Tak, właśnie dlatego też jako gratis daję Ci możliwość jednorazowego bezpłatnego kontaktu w formie mailowej, gdzie odpowiem na Twoje dodatkowe pytanie. Normalne rozmowy z eksperami kosztują po 250zł za godzinę, a tu masz ją GRATIS, zawartą w cenie tej konkretnej, ponad 100 stronicowej książki za jedyne 69zł.
Co znajde w tym ebooku i czy będzie miało zastosowanie to w moim biznesie?
Ten ebook to pigułka najważniejszych informacji na temat TikToka, jaką możesz znaleźć w internecie, oraz wiedzę z doświadczenia osoby, która sama uzyskiwała setki tysięcy wyświetleń w swoich kreacjach i tworzy reklamy na co dzień. Wiedza w tej książce jest opisana tak, aby była łatwa do przyswojenia i na tyle uniwersalna, aby miała zastosowanie zarówno w e-commerce’ach, jak i w lokalnych biznesach, czy firmach potrzebujących leadów.
Nikola –
GENIALNE! Prowadzę tiktoka z branży beauty i wskazówki bardzo mi pomogły.