Wyświetlanie wszystkich wyników: 4

Ręczny Standardowy

399,00 

Ręczny Startowy

329,00 

Ręczny Premium

579,00 

Pakiet Growth (TOP Jakość)

549,00 

Jak ręcznie promować swój Instagram: 6 sposobów, które faktycznie działają

Czas przemyśleć, jak promować swoje konto na Instagramie.

Dlaczego teraz? Ponieważ szybka ewolucja i rozwój platformy oznaczają, że to, co działało w przeszłości, nie przyniesie Ci takiego samego zaangażowania dzisiaj.

Na podstawie ostatnich statystyk na Instagramie, przestrzeń wizualna staje się coraz bardziej zatłoczona markami walczącymi zębami i paznokciami o więcej klientów.

W rezultacie markom opłaca się mieć jak najwięcej taktyk, aby promować Instagram wśród swoich docelowych odbiorców.

W tym przewodniku podzieliliśmy 6 całkowicie wykonalnych sposobów, aby dokładnie to zrobić. Od optymalizacji postów i profilu po przemyślenie podejścia do promocji treści, każda kombinacja tych wskazówek jest uczciwą grą, jeśli chodzi o promocję na Instagramie.

1. Zwiększ produkcję treści

Nie brakuje treści na Instagramie, które możesz opublikować, aby wypełnić swój kanał.

Zdjęcia klientów. Memy. Krótkie filmy.

A to nawet nie rysuje powierzchni tego, co jest dla ciebie dostępne.

Aby dowiedzieć się, co najlepiej sprawdza się wśród Twoich odbiorców, musisz poeksperymentować. Oznacza to częstsze zwiększanie produkcji i publikowania treści.

Publikowanie na Instagramie przynajmniej raz dziennie jest zgodne z najlepszymi praktykami platformy. Heck, główne marki, takie jak TopShop i H&M, publikują do trzech razy dziennie (jeśli nie częściej).

Gdy wprowadzasz więcej treści, ważne jest, aby wycisnąć więcej zaangażowania ze swoich obserwujących, rozumiejąc najlepsze czasy na publikowanie na Instagramie.

2. Promuj swoje posty na Instagramie w innych sieciach

Wysiłek potrzebny do stworzenia idealnego zdjęcia i napisania wartościowego opisu nie jest czymś, co powinno się zmarnować.

Publikowanie treści na innych platformach społecznościowych nie wymaga takich samych nakładów pracy, ponieważ już całość została wykonana podczas tworzenia treści na Instagramie, wykorzystaj to i zyskaj dodatkowy ruch.

3. Skoncentruj się na treściach zorientowanych na ludzi

Chociaż Instagram to miejsce, w którym można zwiększyć sprzedaż, to nadal jest przede wszystkim miejscem wymiany doświadczeń.

Popularność selfie na Instagramie mówi sama za siebie, podobnie jak zdjęcia klientów i zdjęcia osób korzystających z produktów w rzeczywistych warunkach. Duża część atrakcyjności Instagrama polega na tym, że marki są w stanie reklamować się w bardziej ludzki sposób bez bombardowania obserwujących wiadomościami, które krzyczą „KUP TERAZ!”

4. Eksperymentuj z hashtagami markowymi i branżowymi

Marki zarówno duże, jak i małe powinny tworzyć hashtag, aby zachęcać do udostępniania i promocji w imieniu swoich obserwujących. Nie musi to być coś niezwykłego, bardzo przemyślanego czy też idealnego. Wystarczy prosto i konkretnie pokazać, że ten hashtag jest WASZ i każdy kto go używa w jakimś stopniu utożsamia się z marką.

Na przykład Ernie Ball wyświetla swoje hashtagi #iplayslinky i #colorsofrocknroll głośno i wyraźnie w swoim biografii.

5. Oznacz marki, obserwujących i lokalizacje, kiedy tylko możesz

Tagowanie to zaskakująco skuteczny sposób na promocję Twojego Instagrama.

I nie, nie mówimy tylko o hashtagach.

Na przykład możesz oznaczyć inne marki i konta w nadziei, że któraś z tych osób dołączy do komentowania Twojego posta. Biorąc pod uwagę, że powiadomienia pingują każdego, kto je otrzyma, odpowiednie tagi są subtelnym sposobem na zachęcenie do promocji. Pamiętaj, żeby nie przesadzać!

Tak naprawdę nic nie tracisz, negatywny komentarz można usunąć oraz pamiętać, żeby danej osoby nie oznaczać, zaś z drugiej strony są szanse, że inne osoby będą zachwycone, gdy pojawią się w Twoim kanale.

Nie zapomnij też oznaczyć lokalizacji! Na przykład, jeśli masz fizyczną lokalizację swojej firmy lub regularnie uczestniczysz w wydarzeniach, posty specyficzne dla lokalizacji pozwalają odkrywać nowych potencjalnych fanów i obserwatorów.

6. Publikuj treści z Instagrama na stronie

Udostępnianie treści z Instagrama na stronie to świetny sposób na zwiększenie konwersji. Czemu? Bo kiedy ludzie widzą zakupione produkty w rzeczywistych warunkach, wiedzą, że dana marka ma zadowolonych klientów. Konsumenci mogą lepiej sobie wyobrazić i zrozumieć produkt, gdy widzą go „na wolności”.

W ten sposób pojawiły się lookbooki i marki prezentujące treści tworzone przez użytkowników na stronach produktów. Na przykład Casper używa na miejscu pokazu slajdów na Instagramie, aby pochwalić się zadowolonymi śpiącymi.

wypromuj z nami swojego instagrama