Wyświetlanie wszystkich wyników: 6

ebook instagram sekrety nowe
Dodaj do koszyka
-8%
Ręczne 600-700 follow. Budujemy świadomość Twojej marki, zwiększamy sprzedaż, pozyskujemy nowych klientów.
Dodaj do koszyka

Ręczny Standardowy

359,00 
300-400 follow Tylko ręczne promowanie Instagrama przeznaczone dla osób stawiających pierwsze kroki na Instagramie.
Dodaj do koszyka

Ręczny Startowy

219,00 
Ręczne 900 -1000 follow. Budujemy świadomość Twojej marki, zwiększamy sprzedaż, pozyskujemy nowych klientów.
Dodaj do koszyka

Ręczny Premium

539,00 
Audyt Twojego konta na Instagramie
Dodaj do koszyka
Wyprzedane
Otrzymasz 100.000 wyświetleń swojego konta w ciągu 24 godzin
Czytaj dalej

Zwiększanie Zasięgów Instagram

189,00 

Promowanie Instagrama Za Darmo

Promowanie Instagrama nie jest takie trudne, ale wymaga cierpliwości, wytrwałości. wyjaśnimy, jak zwiększyć liczbę obserwujących na Instagramie za darmo online. Zaprezentujemy kilka sposobów na początek, które pozwalają na szybki rozwój profilu na Instagramie bez wydawania ani grosza!

promowanie instagrama za darmo

1. Upewnij się, że masz konto biznesowe na Instagramie Instagram

Zanim zaczniesz przyciągać więcej osób na swoje konto na Instagramie, upewnij się, że Twoje konto na Instagramie ma profil biznesowy. Jeśli korzystasz z osobistego konta Instagram dla swojej firmy, przejście na konto biznesowe jest w rzeczywistości bardzo łatwe. W prawym dolnym rogu ekranu głównego wybierz ikonę osoby, a następnie kółko w prawym górnym rogu ekranu. Spowoduje to przejście do ekranu „Opcje”, na którym możesz wybrać „Przełącz na profil firmy”.

2. Uzupełnij swój profil

Korzystając z platformy czysto wizualnej, niekompletne profile na Instagramie są wyjątkowo nieatrakcyjne. Aby uzupełnić profil swojej firmy, dołącz przydatne informacje o swojej firmie, użyj wysokiej jakości zdjęcia profilowego i upewnij się, że biografia na Instagramie jest napisana głosem Twojej marki. Dołącz również link do swojej witryny lub wyznaczonej strony docelowej w swoim biografii.

3. Obierz konkretną niszę

Oczywiście pierwsza i podstawowa rzecz, jaką musisz zrobić, to dokładnie przemyśleć niszę, w jakiej chcesz działać. Algorytm Instagrama dobiera nam treści na stronie eksploruj, spośród zbliżonych do tych, które głównie przeglądamy (co nie znaczy obserwujemy – obecnie bardzo dużą rolę pełnią tzw. Impressions, czyli właśnie treści oglądane, nawet jeśli nie podejmujemy z nimi interakcji). Np., jeżeli najczęściej oglądamy konta sportowców, zobaczymy w eksploruj innych sportowców, a jeśli na co dzień głównie przeglądasz treści blogerek modowych, zobaczysz więcej profili z tym związanych, różne marki ubrań itd. Nie musisz nawet być Followersem tych profili, wystarczy po prostu, że z hashtagów lub repostów, lub nawet bezpośrednio z wyszukiwarki, oglądasz posty o określonej tematyce.

4. Zacznij od rodziny i przyjaciół

Ta wskazówka jest szczególnie przydatna dla małych lub lokalnych firm lub tych, którzy dopiero rozpoczynają marketing na Instagramie. Łączenie się z rodziną i przyjaciółmi pomoże Ci zdobyć wstępne zaangażowanie, a oni (miejmy nadzieję) będą bardziej niż szczęśliwi, mogąc promować Twoje konto w swoich social media. Nawet jeśli nie promują bezpośrednio Twojego konta, ich zaangażowanie w Twój profil pojawi się w ich kanale, a ich obserwatorzy mogą Cię w ten sposób odkryć.

5. Publikuj urzekające, wysokiej jakości obrazy

Wiem, to nie jest objawienie wstrząsające ziemią, ale wbrew powszechnemu przekonaniu nie musisz być profesjonalnym fotografem ani mieć drogiego sprzętu, aby tworzyć atrakcyjne i urzekające zdjęcia na Instagramie. Istnieje wiele bezpłatnych narzędzi do edycji zdjęć i filmów dostępnych za pośrednictwem samego Instagrama i innych aplikacji, które pomogą Ci tworzyć przyciągające wzrok i wysokiej jakości obrazy, takie jak Canva lub Layout.

6. Rozważ repostowanie

Nie zrozum mnie źle – repostowanie w żadnym wypadku nie jest obowiązkowe i można absolutnie się bez tego obejść, ale po prostu, zwłaszcza na początku, może być bardzo przydatne i znacznie przyspieszyć rozwój konta. Najważniejsze by pamiętać, że tak naprawdę Instagram wręcz zbudowany jest wokół repostowania i każde konto powinno chcieć zostać repostowane, ponieważ pozwala to dotrzeć do nowych odbiorców, a o to przecież chodzi. Repost jest więc mile widziany, o ile oczywiście przestrzegasz zasad – czyli oznaczasz zawsze konto, które jest twórcą treści. W ten sposób zapewniasz temu kontu dodatkowych odbiorców, mimo że równocześnie „dostarczasz” treść swoim własnym. WIN-WIN.

7. Staraj się dawać dużo wartości swoim obserwatorom

Być może zabrzmi to górnolotnie, ale wierzę, że w dobie scrollowania i odświeżania aplikacji co kilka sekund na nasze zaangażowanie w postaci reakcji zasłużą tylko marki, które dadzą nam konkretną wartość. Zastanów się, co Twoja firma może dać swoim Klientom przez wykorzystanie tej platformy. Tak, każda branża jest w stanie dać jakąś wartość, choć wiadomo, że w każdym przypadku może być ona spersonalizowana do naszego targetu. Dla przykładu magazyn sprawny.marketing daje wartość w postaci codziennych live’ów z newsami. Dzięki temu marketerzy, robiąc prasówkę, nie muszą przekopywać zagranicznych stron i jako pierwsi są informowani o kluczowych zmianach. To właśnie jest konkretna wartość dla odbiorcy.

Promowanie Instagrama Cena

Zastanawiasz się, ile kosztuje reklama na Instagramie? Na szczęście nie jest droga (znacznie tańsza niż na Facebooku), a dodatkowo jej cena zależy od liczby kliknięć – czyli od tego, jak wielu użytkowników zainteresuje Twoja promocja. Jest to zatem koszt, który ma realną szansę, aby zwrócić się z nawiązką w postaci sprzedanego produktu z Twojego sklepu lub umówionej wizyty w Twoim salonie fryzjerskim czy kosmetycznym. 

Instagram to portal mocno ukierunkowany na aspekty wizualne, więc sukces Twojej reklamy mocno zależy od dobrego pomysłu i udanego projektu grafiki. Z tego też powodu niektóre branże na IG sprzedają się lepiej (np. moda, uroda, wnętrza), niektóre nieco gorzej (np. biznes), ale i tak ceny wahają się od 20 do jedynie 50 groszy za kliknięcie w daną reklamę.

Reklama na Instagramie w aktualnościach wyświetla się tak, jak zwykły post osoby, którą obserwujesz. Na pierwszy rzut oka można nawet nie zauważyć, że to reklama – więc internauta z dużym prawdopodobieństwem skupi na niej swoją uwagę tak samo jak na postach opublikowanych przez znajomych.

Jak uruchomić reklamę na Instagramie? Nie musisz nawet korzystać z komputera. Zrobisz to wygodnie w aplikacji Instagram.

  1. Opublikuj na swoim profilu post, który chcesz promować, lub wybierz jeden z tych, które już masz. Wciśnij przycisk „Promuj”.
  2. Wybierz swój cel reklamowy (gdzie chcesz przekierować użytkownika, który kliknie w reklamę).
  3. Ustaw CTA (call to action, czyli hasło zachęcające do kliknięcia) oraz grupę odbiorców. Jeśli decydujesz się na ręczną konfigurację, wybierz lokalizację, zainteresowania oraz wiek i płeć potencjalnych odbiorców. To wszystko pomoże reklamie trafić do tych osób, które mogą być realnie zainteresowane Twoimi produktami lub usługami.
  4. Wybierz czas trwania kampanii oraz budżet, który chcesz przeznaczyć na reklamę. Aby była skuteczna, polecamy Ci zacząć promowanie na Instagramie od minimum 10-20 zł dziennie. Po tym kroku uruchom promocję.

Inne narzędzie do tworzenia reklam na Instagramie to menadżer reklam, który prawdopodobnie już znasz, jeśli masz doświadczenie z ustawianiem reklam na Facebooku. FB i IG to dwa produkty tej samej firmy – więc wspólny panel znacznie ułatwia sprawę ustawiania promocji. Wystarczy, że będziesz podążać za wskazówkami menadżera jak przy reklamie FB, a w sekcji „Umiejscowienia” wybierzesz miejsce, w którym Twoja reklama ma się wyświetlać.

Co ciekawe, promowanie na Instagramie za pośrednictwem menadżera FB nie wymaga, aby Twoja firma miała konto na IG. Niezależnie od tego warto jednak je mieć ze względu na inne korzyści, o których piszemy w tym artykule.

Promowanie Instagrama firmowego na InstaStory

Kolejna możliwość płatnego promowania konta na Instagramie to reklamy w InstaStory, czyli w miejscu, gdzie użytkownicy przeglądają relacje swoich znajomych, dostępne tylko przez 24 godziny od momentu opublikowania. Dużą zaletą tego sposobu jest to, że reklamy w InstaStory da się pominąć, ale nie da się ich przeoczyć. Więc każdy, komu na podstawie targetowania (wybierania grupy odbiorców) zostanie wyświetlona Twoja reklama, będzie miał okazję na szybkie zapoznanie się z jej treścią. Ważne, żeby story było na tyle interesujące, aby zatrzymać internautę na chwilę i zachęcić go do kliknięcia – inaczej szybko zniknie. Po raz kolejny potwierdza się prawda, że Instagram to medium, w którym liczy się przede wszystkim atrakcyjny obraz!

Aby ustawić promowanie na InstaStory, wykonaj poniższe kroki.

  1. Przejdź do menedżera reklam i wybierz opcję „Utwórz”.
  2. Wybierz cel swojej reklamy.
  3. Uzupełnij szczegóły. Na poziomie „Umiejscowienia” wybierz pole „Stories”.
  4. Ustaw swój budżet i harmonogram. Potem postępuj zgodnie ze wskazówkami.
  5. Jako format reklamy wybierz pojedynczy obraz, pojedynczy film lub karuzelę.
  6. Dodaj do reklamy wybrane obrazy, filmy, ankiety oraz pozostałe informacje. Jeśli chcesz, użyj szablonów relacji – bezpłatnego narzędzia do projektowania, które umożliwia przekształcenie dowolnego materiału w pionową animację na potrzeby relacji InstaStories.
  7. Gotowe! Twoja reklama już zaczyna pojawiać się w relacjach wybranych użytkowników Instagrama.

Są to proste, a zarazem trudne etapy do wykonania. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że reklama może się nie zwrócić, więc wydając pieniądze bezpośrednio do Instagrama, bez większego doświadczenia mamy bardzo duże szanse na przepalanie budżetu. Dlatego warto skorzystać z usług profesjonalistów w promowaniu Instagrama oraz wszystkiego co jest związanego z jego promocją np. depoint.pl

Promowanie Instagrama Opinie

Promocja profilu na Instagramie to dużo trudniejszy orzech do zgryzienia, niż w przypadku reklamy fanpage’a na Facebooku.
Obecnie nie możesz utworzyć reklamy z celem “Obserwujący na Instagramie”. Jak więc poradzić sobie z tym problemem i tanio pozyskać wartościowych obserwujących?

Promowanie postów na Instagramie wydaje się najprostszym możliwym sposobem na zdobycie większej ilości polubień pod zdjęciami. A także na przyciągnięcie nowych obserwatorów. W końcu wystarczy kilka kliknięć i potwierdzenie płatności. Jednak czy aby na pewno? Czy warto inwestować w promowanie postów na Instagramie?

Jakie są zalety promowania instagrama?

Można tu wymienić mnóstwo zalet. Przede wszystkim takie kampanie instagramowe są świetnym narzędziem, zarówno dla profilu prywatnego jak i firmowego. Gwarantowani obserwujący, dodatki takie jak audyt profilu, doradztwo jeżeli chodzi o hasztagi – to tylko mała część z tego, co oferujemy.

Kupując insta promowanie z dobrych źródeł możesz być pewny, że Ci się to opłaci. Realne wyniki, zwiększony social proof i dodatki. To wszystko już w pierwszym dniu promocji na Instagramie.

Po kilku tygodniach aktywności profilu widzimy, jakie źródła do tworzenia interakcji (hashtagi/profile/lokalizacje) sprawdzają się dla danej kampanii najlepiej i na podstawie tego dobieramy kolejne, jak najbardziej podobne źródła. Jeżeli zatem na przykład dla kampanii na Instagramie prowadzonej dla blogera kulinarnego więcej obserwujących pozyskujemy z tworzenia aktywności z użytkownikami śledzącymi innych blogerów kulinarnych, aniżeli z tworzenia aktywności z użytkownikami posługującymi się w swoich wpisach hashtagami związanymi z gastronomią – do spisu źródeł dodajemy kolejne profile blogerów kulinarnych, a rezygnujemy z hashtagów. Dzięki temu efektywność kampanii wzrasta.

Na podstawie uzyskiwanych efektów kampanii dopasowujemy również odpowiednie kryteria osób, do których docieramy aktywnością. Mają one na celu odrzucenie użytkowników niespełniających określonych kryteriów. Kryteria użytkowników, od których najczęściej rozpoczynamy pracę to w zależności od preferencji klienta:

  • Użytkownik musi posiadać zdjęcie profilowe
  • Użytkownik musi posiadać minimum 10 wpisów
  • Użytkownik musi być mężczyzną lub kobietą (rezygnujemy z kont firmowych)
  • Użytkownik musi pochodzić z Polski (rezygnujemy z kont, które mają przypisane na profilu imię w języku innym niż polski)
  • Użytkownik musiał opublikować wpis w ciągu ostatnich 3 miesięcy
  • Użytkownik musi obserwować 15-2700 profili i być obserwowanym przez 15-2700 profili
  • Użytkownik musiał otrzymać minimum 100 polubień pod dziesięcioma najnowszymi wpisami
  • Użytkownik nie posiada konta prywatnego
  • Użytkownik nie posiada niepożądanych słów w biogramie

Powyższe kryteria zostają na bieżąco dopasowywane na podstawie uzyskiwanych efektów kampanii oraz preferencji Klienta.

Kilka z kilkuset pozytywnych opinii Depoint.pl:

Zacznij Być Widoczny Na Instagramie I Godnie Przedstaw Swoją Firmę

Jesteśmy profesjonalistami z ogromnym doświadczeniem i wiedzą na temat Instagrama. Udało nam się sukcesywnie rozwinąć konta z przeróżnych nisz (prowadziliśmy Instagrama klientom, którzy działali w przeróżnych branżach: fotografia, nieruchomości, modeling, prezenterzy telewizyjni, sportowcy, wokaliści, studia tatuażu, influencerzy, sklepy online, sklepy stacjonarne, usługi lokalne i wiele, wiele innych branż. Prowadzimy kampanie dla znaczących influencerów oraz marek na Polskim oraz zagranicznym rynku.

Pakiet Promocji Instagrama - Ręczny Podstawowy

199 PLN

Chcesz dotrzeć do większej ilości osób na Instagramie? Chcesz sprzedawać więcej swoich usług, produktów, szkoleń itd.? Potrzebujesz wypromować swoją firmę w sieci? Zapewnij sobie odpowiednią promocję Instagrama z depoint.pl! Zdobywając realnych obserwujących stajesz się bardziej rozpoznawalny i sprzedajesz WIĘCEJ!
  • Średnio 300-400 REALNYCH obserwujących już w pierwszym miesiącu
  • 100% bezpieczeństwa oraz kontroli podczas działań
  • Wzrost zaangażowania na Insta Story i pod zdjęciami
  • Nadzór nad rozwojem profilu
  • Pełne 30 dni promocji Instagrama
Pakiet Promocji Instagrama - Ręczny Standardowy

339 PLN

Tylko ręczne promowanie Instagrama przeznaczone dla osób prywatnych i firm stawiających pierwsze kroki na Instagramie. Budujemy świadomość Twojej marki, zwiększamy sprzedaż, pozyskujemy nowych klientów oraz generujemy leady kontaktowe – to wszystko i nie tylko, za pomocą skutecznych metod promocji Twojego Instagrama. 
  • Średnio 600-700 REALNYCH obserwujących już w pierwszym miesiącu
  • 100% bezpieczeństwa oraz kontroli podczas działań
  • Kilkukrotny wzrost zaangażowania na Insta Story i pod zdjęciami
  • Nadzór nad rozwojem profilu
  • Pełne 30 dni promocji Instagrama
Pakiet Promocji Instagrama - Ręczny Premium

479 PLN

Starannie przygotowany schemat pracy oraz korzystanie z najnowocześniejszych narzędzi sprawi, że będziemy wykonywali zadania na które musiałbyś średnio przeznaczyć 5-10 godzin każdego dnia. Zdobywając nowych realnych obserwujących stajesz się bardziej rozpoznawalny, a za tym idzie większa ilość klientów!
  • Średnio 900-1000 REALNYCH obserwujących już w pierwszym miesiącu
  • 100% bezpieczeństwa oraz kontroli podczas działań
  • Kilkukrotny wzrost zaangażowania na Insta Story i pod zdjęciami
  • Nadzór nad rozwojem profilu
  • Pełne 30 dni promocji Instagrama
ebook instagram sekrety

Sekrety Instagrama o których nikt nie mówi.

W ebooku znajduje się wiedza oraz narzędzia, które przyczyniły się do osiągnięcia 475000 obserwatorów w niecałe 3 lata. Jest to ponad 90 stron precyzyjnie dobranej wiedzy na temat tego, jak skutecznie rozwijać Instagrama.

80% rzeczy zawartych w ebooku są niemożliwe do znalezienia w internecie. Metody były sukcesywnie wykorzystywane na kontach klientów z przeróżną tematyką – nieruchomości, modeling, prezenterzy telewizyjni, sportowcy, wokaliści, studia tatuażu, influencerzy, sklepy online, sklepy stacjonarne, usługi lokalne i wiele innych nisz. Dlatego mamy pewność, że całość przedstawiona w ebooku pomoże KAŻDEMU osiągnąć sukces na Instagramie.

rsz_depoint-3

Precyzyjnie dobrane metody rozwojowe konta

rsz_depoint-5_1

Poradnik krok po kroku, wraz z strategiami

rsz_depoint-2

Najlepsze narzędzia do analizy i rozwoju Insta

rsz_depoint-1-1

Sekrety, które nie są dostępne publicznie